O.V. Rodionov

Reputation management to ensure the competitiveness of small and medium regional businesses

 

Abstract

 

The question of competitiveness of small and medium-sized businesses in the region. Courtesy of attention characteristic elements of organizational interaction mechanism of reputation enterprise. J. 10.

 

Keywords

 

деловая репутация, организационный механизм, предприятие, управление, малый бизнес, регион.

 

References

 

Андреева Н.Н. Организация рекламной деятельности в АПК / Н.Н. Андреева. – М.: Инфра-М, 2008. – 88 с.

Бренд-менеджмент: [под ред. О. В. Каминской].–М.: Альпина Бизнес Букс, 2007.–192 с.

Брендинг в управлении маркетинговой активностью / [Моисеева Н.К., Рюмин М.Ю., Слушаенко М.В., Будник А.В.]. – М.: Омега-Л, 2003. – 336 с.

Гэд Т. Создай свой бренд / Т. Гэд, А. Розенкрейц. – СПб.: Нева, 2004. – 192 с.

Капферер Ж.Н. Бренд навсегда. Создание, развитие, поддержка ценности бренда / Ж.Н. Капферер. – М.: Вершина, 2007. – 448 с.

Котлер Ф. Бренд-менеджмент в B2B-сфере / Ф. Котлер, В. Пферч. – М.: Вершина, 2007. – 432 с.

Кумбер С. Брэндинг / С. Кумбер. – СПб.: Вільямс, 2004. – 174 с.

Макаренко П. М. Репутація підприємства АПК: структура та стратегії розвитку / П.М. Макаренко // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – Вип. 256. – Т. Х. – Д.: ДНУ. – 2009. – С. 2361-2368.

Морган Г. Имидж организации. Восемь моделей организационного развития / Г. Морган. – М.: Вершина, 2006. – 416 с.

Олсоп Р.Д. 18 непреложных законов корпоративной репутации / Р.Д. Олсоп. – М.: Вершина, 2006. – 376 с.

 

Сitation

 

Rodionov, O.V. (2012) Reputation management to ensure the competitiveness of small and medium regional businesses.Project management and development of production41, 65-71.

Collection history

Collection history

2019 69 70  71 72 
2018 65 66 67 68
2017 61 62 63 64
2016 57 58 59  60 
2015 53  54 55  56 
2014 49 50 51 52
2013 45 46 47 48
2012 41 42 43 44
2011 37 38 39 40
2010 33 34 35 36
2009 29 30 31 32
2008 25 26 27 28
2007 21 22 23 24
2006 17 18 19 20
2005 13 14 15 16
2004 9 10 11 12
2003   6 7 8
2002 4 5    
2001 3      
2000 1 2