K.V. Sapiro

Business Processes of Telecommunicational Companies

 

Abstract

 

The main purpose of management is the support of quality in firm activity on a specified level depending on a varying internal and external economic situation. Apparently. the fundamental stage of creating the quality management mechanism in communication enterprise functioning as a business system is the development of metnodological approach to its reorganization. The article describes one of the methodological approaches to firm activity reorganization.

 

References

 

  1. Реинжиниринг корпорации: Манифест революции в бизнесе. Пер. с англ. — СПБ.: Издательство С.- Петербургского университета, 1997. — 332 с.
  2. Ойхман Е. Г., Попов Э. В. Реинжиниринг организаций и информационные технологии. — М.: Финансы и статистика, 1997. — 336 с.: ил.
  3. Ивлев В., Каменнова М., Попова Т. Реорганизация деятельности предприятия // Открытые системы.- 2000. - №2. — С.5.-25.
  4. Зиндер Е. Реинжиниринг + информационные технологии = новое системное проектирование // Открытые системы.- 1996. - №1 — С. 3 - 12.
  5. Reengineerin work: Don’t Automate, Obliterate by Michael Наmmer; Наrvard Business Review. July-August 1990.
  6. Щегельская О. Реинжиниринг бизнеса — необходимость в условиях динамического рынка // Рынок капитала. — 1999. - №1. — С.2.-29.
  7. Грошов А., Каменнова М. Кое-что о моде, бизнес-реинжиниринге и НОТе // МетаТехнология. —1996. - №3(17). — С.12.- 22.

 

Сitation

 

Sapiro, K.V. (2001) Business Processes of Telecommunicational Companies. Project management and development of production, 3, 137-142

Collection history

Collection history

2020 73    
2019 69 70  71 72 
2018 65 66 67 68
2017 61 62 63 64
2016 57 58 59  60 
2015 53  54 55  56 
2014 49 50 51 52
2013 45 46 47 48
2012 41 42 43 44
2011 37 38 39 40
2010 33 34 35 36
2009 29 30 31 32
2008 25 26 27 28
2007 21 22 23 24
2006 17 18 19 20
2005 13 14 15 16
2004 9 10 11 12
2003   6 7 8
2002 4 5    
2001 3      
2000 1 2