K.V. Sapiro
Business Processes of Telecommunicational Companies
Abstract
The main purpose of management is the support of quality in firm activity on a specified level depending on a varying internal and external economic situation. Apparently. the fundamental stage of creating the quality management mechanism in communication enterprise functioning as a business system is the development of metnodological approach to its reorganization. The article describes one of the methodological approaches to firm activity reorganization.
References
- Реинжиниринг корпорации: Манифест революции в бизнесе. Пер. с англ. — СПБ.: Издательство С.- Петербургского университета, 1997. — 332 с.
- Ойхман Е. Г., Попов Э. В. Реинжиниринг организаций и информационные технологии. — М.: Финансы и статистика, 1997. — 336 с.: ил.
- Ивлев В., Каменнова М., Попова Т. Реорганизация деятельности предприятия // Открытые системы.- 2000. - №2. — С.5.-25.
- Зиндер Е. Реинжиниринг + информационные технологии = новое системное проектирование // Открытые системы.- 1996. - №1 — С. 3 - 12.
- Reengineerin work: Don’t Automate, Obliterate by Michael Наmmer; Наrvard Business Review. July-August 1990.
- Щегельская О. Реинжиниринг бизнеса — необходимость в условиях динамического рынка // Рынок капитала. — 1999. - №1. — С.2.-29.
- Грошов А., Каменнова М. Кое-что о моде, бизнес-реинжиниринге и НОТе // МетаТехнология. —1996. - №3(17). — С.12.- 22.
Сitation
Sapiro, K.V. (2001) Business Processes of Telecommunicational Companies. Project management and development of production, 3, 137-142
Collection history
Collection history
2020 | 73 | |||
2019 | 69 | 70 | 71 | 72 |
2018 | 65 | 66 | 67 | 68 |
2017 | 61 | 62 | 63 | 64 |
2016 | 57 | 58 | 59 | 60 |
2015 | 53 | 54 | 55 | 56 |
2014 | 49 | 50 | 51 | 52 |
2013 | 45 | 46 | 47 | 48 |
2012 | 41 | 42 | 43 | 44 |
2011 | 37 | 38 | 39 | 40 |
2010 | 33 | 34 | 35 | 36 |
2009 | 29 | 30 | 31 | 32 |
2008 | 25 | 26 | 27 | 28 |
2007 | 21 | 22 | 23 | 24 |
2006 | 17 | 18 | 19 | 20 |
2005 | 13 | 14 | 15 | 16 |
2004 | 9 | 10 | 11 | 12 |
2003 | 6 | 7 | 8 | |
2002 | 4 | 5 | ||
2001 | 3 | |||
2000 | 1 | 2 |